« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Teme članaka u pedagoškom časopisu "Napredak" u 2017. godini.
NAPREDAK br. 1-2, siječanj – lipanj, god. 158/2017.
Vesna Budinski ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Draženka Blaži ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Emica Farago ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Petra Pavić ; Edukacijsko rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Jasmina Vrkić Dimić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju
Zora Zuckerman ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju
Marina Blaži Pestić
Jasmina Tomašić Humer ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku
Marija Milić ; Odsjek za psihologiju, Filozofske fakultet u Osijeku
Ksenija Rukavina Kovačević ; Riječka nadbiskupija, Rijeka
Kornelija Mrnjaus ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Alena Letina ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Ištvanić
Roko Vladušić ; Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet
Mia Ožič ; OŠ Plitvička jezera, Mukinje
Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu
Željka Pintar ; Dječji vrtić Kustošija, Zagreb
NAPREDAK br. 4, listopad – prosinac, god. 158/2017.
Majda Rijavec i Melita Ivanković: Dispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika (izvorni znanstveni članak
Kristina Krulić Kuzman, Tena Veliki i Vladimir Takšić: Važnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkog nasilja (izvorni znanstveni članak)
Dijana Drandić: Uloga pomoćnika u nastavi u provođenju inkluzivnog obrazovanja (izvorni znanstveni članak)
Nataša Vlah i Martina Ferić: Potreba za ranom intervencijom djeci u vrtiću – perspektiva odgojitelja (prethodno priopćenja)
Josipa Burušić, Mirta Blažev i Ivan Dević: Intervencijski programi u STEM području: analiza vrsta, teorijske utemeljenosti, ciljnih skupina, ishoda i načina vrednovanja intervencijskih programa u školskom i izvanškolskom okruženju (pregledni članak)
Andrej Sweeney i Mirjana Posavec: Utjecaj primjene PAR modela poučavanja u konstruktivistčkom pristupu na usvajanje pojmova i koncepta na razini razumijevanja (stručni članak)
NAPREDAK br. 3, srpanj – rujan, god. 158/2017.
Andreja Bubić i Tonća Jukić: Jedna lasta (ne) čini proljeće: Perspektiva pojedinca u kontekstu održivog razvoja (prethodno priopćenje)
Martina Kolar Billege i Kata s. Amabilis Jurić: Duhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja (prethodno priopćenje)
Neala Ambrosi-Randić i Žanet Glivarec: Grafomotorika kao prediktor intelektualnih sposobnosti u školskoj dobi (izvorni znanstveni članak)
Davor Brđanović: Vrednovanje u glazbenom obrazovanju i obrazovna reforma: stavovi nastavnika glazbene škole prema godišnjem ispitu sviranja instrumenata (prethodno priopćenje)
PRIKAZ / OSVRTI
Vladimir Paar i Nevio Šetić (ur.) Prilozi za raspravu u obrazovnoj i kurikularnoj reformi – kritike i vizije (nevio Šetić)
Susan E. Elliott-Johs (ur.) Vodstvo za promjene u obrazovanju učitelja (Jadranka Stojković)
Miljenko Hajdarović: Osvrt na prethodno priopćenje „Facebook“ – nova obrazovna platforma u nastavi povijesti
Sergej Filipović i Andrea Vučetić: Osvrt na osvrt profesora Miljenka Hajdarovića